فرماندار زابل:مجموعه ای که برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه سیستان،با تمام توان تلاش کرده باعث افتخار و باید مورد قدردانی و حمایت قرار گیرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل در بازدید از کارخانه آویسا پارسه زابل گفت: مجموعه صنعتی که برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه سیستان، با تمام توان تلاش کرده باعث افتخار است و باید مورد قدردانی و حمایت قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی کارخانه آویسا پارسه زابل، صبح امروز\دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ \ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل بهمراه معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرماندار با حضور در واحد صنعتی آویسا پارسه زابل از بخش های مختلف کارخانه بازدید بعمل آورد.

مدیر شرکت آویسا پارسه زابل اظهار داشت: این کارخانه متعلق به مردم منطقه است و بدنبال آن هستیم که با ایجاد و توسعه فعالیت‌ها و پروژه ها، چرخ این صنعت در منطقه بچرخد .

آرضی همچنین گفت: آویسا پارسه زابل مدت ۹ سال است در منطقه با سرمایه گذاری بخش خصوصی دایر شده است و امروز با توانمندی نیروهای بومی منطقه به کار خود ادامه می دهد.

وی تاکید کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی کشور و صنعت، نیروی انسانی در اولویت تصمیمات این شرکت بوده و در همین راستا، حقوق پرسنل کارخانه از ماه قبل فراتر از قوانین و الزامات کشور، ترمیم شده است.

فرماندار ویژه شهرستان زابل در این بازدید تاکید کرد: مجموعه صنعتی که به ایجاد اشتغال پایدار در منطقه سیستان کمک کرده است باید مورد حمایت قرار گیرد.

سنجرانی تصریح کرد: اینکه ۳۷۰ نفر در کارخانه مشغول به کار هستند و آرامش برای زندگی آنها فراهم گردیده بزرگترین افتخار و پاداش برای ما است .

وی همچنین گفت: سعی می کنیم از ظرفیت علمی نیروهای بومی و متخصص این واحد صنعتی در پروژها های مرتبط در حوزه شهرستان بهره ببریم .

مدیر شرکت نیز در پایان تاکید کرد: ما علیرغم همه مشکلات این سالها، صادقانه و متعهدانه، همه تلاش خود را در جهت ایجاد، توسعه و حفظ این مجموعه تولیدی و صنعتی کرده ایم و منتظر همدلی، همراهی و پشتیبانی تمام قد مسئولین استان هستیم.