پیام تبریک مدیر شرکت آویسا پارسه زابل به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

مدیر شرکت آویسا پارسه زابل به مناسبت روز جهانی کار و کارگر طی پیامی از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌ روزی کارگران زحمتکش خانواده آویسا پارسه زابل تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کارخانه، متن کامل این پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است تا از زحمات کارگران پرتوان و تلاش‌گر مجموعه آویسا پارسه زابل که با همت والای خود چرخ تولید و صنعت کشور را در شرقی ترین نقطه کشور می‌گردانند، تشکر و قدردانی کنیم.

امروز کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید جامعه به جهت بالا بردن رشد تولید مشغول به فعالیت بوده و بی شک بخش عظیمی از دستاورد‌های اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش های مجاهدانه و شبانه‌روزی کارگران گرانقدر می‌باشد.

اینجانب به عنوان عضوی از خانواده آویسا پارسه زابل، روز جهانی کار و کارگر را به جامعه کارگران به‌ویژه کارگران متعهد و پر تلاش فعال در بخش‌های مختلف صنعتی و اقتصادی، به‌ویژه این واحد صنعتی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بر خود لازم می دانم از زحمات همکاران پرتلاش کارخانه تولیدی صنعتی آویسا پارسه زابل که تاثیرگذار در رشد و پیشرفت صنعت تولید لوله های GRP، تولید و اقتصاد ملی و تحقق زمینه بالندگی و ارتقاء ظرفیت‌های کشور در تنگه احد کشور عزیزمان ایران شده اند قدردانی کنم.

محسن آرضی
مدیر شرکت آویسا پارسه زابل