بازدید سرپرست جهاد کشاورزی زابل و هیئت همراه از بخش های مختلف کارخانه

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان زابل و هیئت همراه با حضور در کارخانه آویسا پارسه زابل، از نزدیک ظرفیت های این واحد صنعتی را بازدید نمودند‌.

 

به گزارش روابط عمومی کارخانه آویسا پارسه زابل، صبح دیروز/ یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲/ دکتر محمد حسن نوذری سرپرست محترم اداره جهاد کشاورزی شهرستان زابل بهمراه جمعی از معاونین این اداره، با حضور در کارخانه آویسا پارسه زابل از ظرفیت های این واحد صنعتی بازدید بعمل آوردند.

 

مهندس آرضی در این بازدید ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار داست: سرمایه گذار با سرمایه گذاری، این واحد صنعتی را تاسیس و بهره برداری را برعهده نیروهای بومی منطقه قرار داده است.

 

مدیر شرکت آویسا پارسه زابل گفت: همت و تلاش نیروهای سیستانی و بلوچ شاغل در این واحد صنعتی در مقایسه با سایر واحدهای صنعتی کشور کم نظیر است و شاهد هستیم که نیروهای انسانی پای کار و پرتلاشی در منطقه وجود دارد.

 

وی عنوان کرد: انتظار داریم اتفاق مثبتی در کشور بعد از سال ها رخ دهد و نگاه به صنعت تغییر کند.

 

وی تاکید کرد: امیدمان اول به خدا و تلاش نیروهای این مجموعه است و ان شالله با حمایت مسئولان بتوانیم با قدرت به فعالیت خود ادامه بدهیم و سهم بزرگی در رشد تولید داشته باشیم .

 

سرپرست اداره جهاد کشاورزی شهرستان زابل هفته کار و کارگر را تبریک گفت و بیان نمود: زنده نگه داشتن چنین کارخانه ای با این ظرفیت تولید چه در حوزه مدیریت و چه در حوزه کارگری باعت افتخار است و از همت والای شما تقدیر و تشکر می کنیم و آرزوی توفیق برای شما و همکارانتان داریم‌.

 

دکتر محمد حسن نوذری تصریح کرد: خدا را شکر مجموعه آویسا پارسه زابل یک مجموعه پویایی است که خود را بروز می کند و می تواند با استاندارد های روز دنیا تولید و نیاز مشتریان خود را تامین نماید‌.