بازدید نماینده سیستان از کارخانه

نماینده مردم سیستان با حضور در کارخانه با مدیر شرکت دیدار و در ادامه از سالن های تولید بازدید بعمل آورد.

 

به گزارش روابط عمومی کارخانه، ظهر امروز /مورخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ /  دکتر دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در کارخانه آویسا پارسه زابل با مدیر شرکت دیدار و از سالن های تولید و واحد کنترل کیفیت بازدید بعمل آوردند.

 

مهندس آرضی در این دیدار عنوان نمود: در چند سال گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و با تلاش های صورت گرفته این روند درحال بهبود است.

 

مدیر شرکت گفت: این واحد صنعتی از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا در تولید استفاده می نماید و یک صنعت پیشرفته محسوب می شود.

 

وی افزود: پرسنل این مجموعه همه متعلق به منطقه و استان می باشند و  به نحو احسن کار خود را انجام می دهند. امیدواریم این روند رو به رشد  این صنعت ادامه داشته باشد و به اقتصاد منطقه کمک کند، مشروط به اینکه بزرگان و مسئولان استان حمایت کنند.

 

نماینده سیستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: من یک ظرفیتی دارم و می خواهم از این ظرفیت برای کشور و منطقه سیستان استفاده نمایم.

 

دکتر دهمرده بیان کرد: از طرح ۴۶ هزار هکتاری تنها این مجموعه برای مردم و منطقه ماند. بنده مطرح خواهم نمود حتی در دیدار با رئیس محترم جمهور که فعالیت شما کار بسیار بزرگی در منطقه سیستان است.