بازدید امام جمعه نیمروز از کارخانه

امام جمعه شهرستان نیمروز بهمراه رئیس اداره صمت این شهرستان با حضور در کارخانه از سالن تولید بازدید و با مدیر شرکت دیدار نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی کارخانه، ظهر امروز / شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲/ حجت الاسلام و المسلمین اشرفیان امام جمعه شهرستان نیمروز با همراهی میش مست رئیس اداره صمت این شهرستان از ظرفیت تولید بازدید و با مدیر شرکت دیدار نمودند.

 

مهندس آرضی در این دیدار به تشریح برخی از مشکلات بوجود آمده سد راه تولید این مجموعه صنعتی پرداخت و اظهار داشت: در چهار سال گذشته روزهای بحرانی را پشت سر گذاشتیم و تنها توانستیم با ده درصد توان تولید نماییم و در ماههای اخیر با روند رو به بهبود شرایط مواجه هستیم‌.

 

مدیر شرکت گفت: یکی از وظایفی که ما در اینجا انجام می دهیم که وظیفه ذاتی ما نیست، انتقال مشاوره درست و صحیح از وضعیت منطقه به کسانی است که برای سرمایه گذاری تماس می گیرند و تاکید می شود نیروی کار موفق و امنیت لازم برای ایجاد صنعت در منطقه وجود دارد.

 

وی افزود: ان شالله بتوانیم در منطقه و در راستای رشد تولید در منطقه موثر باشیم .

وی تاکید کرد: صنعت نجاتگر است، صنعت باشد شغل است و و زمانی شغل باشد مردم هستند.

 

امام جمعه نیمروز تصریح کرد: ظرفیت تولید برای منطقه و ماندگاری مردم بسیار موثر است ،

 

حجت الاسلام و المسلمین اشرفیان بیان کرد: می بایست در سطح استان و کشور معرفی شود که در این نقطه از کشور همچین برندهایی با این ظرفیت بزرگ و توان تولید داریم و توجه خودشان را برای بچه های بومی‌، امنیت، ثبات و حثیت منطقه قرار دهند.

 

وی افزود: بهترین معرف از ظرفیت و امنیت منطقه همین مجموعه صنعتی آویسا پارسه زابل است، شرکتی که جز برندهای برتر کشور و از افتخارات منطقه است‌.

 

خطیب جمعه نیمروز گفت: مهمترین مسئله منطقه آب است و مهمترین موضوع بحث زیرساخت ها است که قطعا ما صدای شما خواهیم بود .

 

وی عنوان نمود: ظرفیتی که اینجا است جز سرمایه های ملی است و واقعا هر شخصی که وارد اینجا می شود یک احساس مباهات و غرور دست می دهد و لذا همه باید کمک کنند و اینجا بحث یک فرد یا یک شرکت نیست، بحث ظرفیت های کلان و ملی کشور است.

 

وی افزود: اگر همین ظرفیت های موجود را حفظ کنند و مانند این مجموعه صنعتی در منطقه باز هم بوجود بیاید آمار فاجعه بار مهاجرت معکوس خواهد شد .