مدیرعامل شرکت: پروژه های آبرسانی منطقه ای و ملی تعطیل پذیر نیست

مدیر شرکت آویسا پارسه زابل در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان زابل اظهار داشت: در شرایط بحرانی آب کشور، پروژه های آبرسانی منطقه ای و ملی تعطیل پذیر نیست و پرسنل کارخانه آویسا پارسه زابل در شرایط بد آب و هوایی سیستان، در حالی که همه ارگان های دولتی بعلت وزش بادهای ۱۲۰ در برخی مواقع تعطیل می شوند بخاطر تعهد به مردم، با قدرت در حال فعالیت اند.

به گزارش روابط عمومی کارخانه، صبح امروز /چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ / مدیر شرکت آویسا پارسه زابل با حضور در دفتر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل با وی دیدار نمود.

مهندس آرضی در این دیدار گفت: مبنای اقتصاد در دنیا صنعت می باشد و اگر میخواهیم در کشور، استان و منطقه، اقتصادی پایدار داشته باشیم، باید از صنعت حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: این مجموعه صنعتی متعلق به مردم منطقه است و بدنبال آن هستیم که در صورت حمایت و داشتن پروژه مناسب، با ایجاد و توسعه فعالیت‌ها و پروژه ها، چرخ این صنعت در منطقه بیش از گذشته بچرخد.

مدیر شرکت عنوان نمود: کارخانه آویسا پارسه زابل نزدیک به یک دهه است در منطقه با سرمایه گذاری بخش خصوصی دایر گردیده و علیرغم آنکه حدود چهار سال با بحران پروژه و منابع مالی جدی مواجه بوده، امروز با کمک نیروهای بومی منطقه با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

مهندس ملاشاهی در این دیدار بیان کرد: از زمان حضور من در منطقه سیستان بازخورد های بسیار خوبی از مجموعه صنعتی آویسا دریافت نموده ام و اینکه بالغ بر ۳۷۰ نفر بطور مستقیم در کارخانه مشغول به کار هستند و آرامش برای منطقه و استان فراهم گردیده، بزرگترین افتخار و پاداش برای ما است .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل افزود: باید تلاش کنیم از ظرفیت اقتصادی، صنعتی و علمی این واحد صنعتی ارزشمند در پروژها های مرتبط درحوزه شهرستان حداکثر بهره را ببریم.