دیدار نماینده سیستان با مدیر شرکت

مدیر شرکت آویسا پارسه زابل گفت: استفاده از ظرفیت نیروی بومی منطقه یکی از سیاست های کلان ما از ابتدا تاسیس کارخانه بوده است و لطف مردم این خطه از کشور باعث گردید، بتوانیم این واحد صنعتی را فعال نگه داریم.

به گزارش روابط عمومی کارخانه، صبح روز یکشنبه / مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ / دکتر سرگزی نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیمروز با حضور در کارخانه آویسا پارسه زابل ،با مدیر شرکت دیدار و از بخش های مختلف کارخانه بازدید نمودند.

مهندس آرضی در این دیدار اظهار داشت: آویسا پارسه زابل براساس دانش فنی مرکز تکنولوژی فراتک نوین پارسه لوله و اتصالات تولید می کند.

مدیر شرکت بیان کرد: این مجموعه بزرگترین تولید کننده لوله و اتصالات در شرق کشور است و نیروهای فنی و مهندسی و کارگری ما یک ظرفیت بزرگ برای انجام پروژه های بزرگ منطقه ای، ملی و فرا ملی می باشد.

میش مست رئیس اداره صمت شهرستان نیمروز گفت: نظیر کارخانه آویسا پارسه در شهرستان نیمروز و منطقه نیست و این مجموعه با ۹۹ درصد نیروی بومی جز بهترین های شهرستان و استان سیستان و بلوچستان محسوب می شوند.

در این دیدار دکتر سرگزی نماینده مردم شمال استان با شنیدن برخی از چالش های سد راه تولید این واحد صنعتی، ضمن تقدیر از مجموعه تصریح نمود جهت رفع موانع، از همه توان و ظرفیت موجود استانی و کشوری بهره گیری خواهد نمود.