بازدید رییس و معاون پژوهشگاه زابل از ظرفیت های کارخانه

دکتر بابک نصرتی و دکتر محمود قزاقی ریاست و معاونت پژوهشگاه زابل جهت بازدید از ظرفیت های کارخانه آویسا پارسه زابل، از سالن های تولید، اتصالات و ماشین کاری و واحد کنترل کیفیت بازدید بعمل آوردند .

 

به گزارش روابط عمومی کارخانه، امروز شنبه /مورخ ۱۴ بهمن ماه/ ، دکتر بابک نصرتی ریاست محترم پژوهشگاه زابل و دکتر محمود قزاقی معاونت محترم این پژوهشگاه در کارخانه آویسا پارسه زابل حضور و ضمن دیدار با مدیر محترم شرکت از ظرفیت های این واحد صنعتی بازدید بعمل آوردند.

 

مهندس آرضی مدیر شرکت گفت: پژوهشگاه زابل یک مجموعه ارزشمند علمی و بزرگ در تراز ملی و فراملی است که فعالیت‌های گسترده، منحصر به فرد و مبتکرانه مجتمع می تواند در اقتصاد منطقه تاثیر بسزایی داشته باشد و باید مورد توجه تدبیر ویژه قرار گیرد.

 

دکتر نصرتی ریاست پژوهشگاه زابل در این دیدار عنوان کرد: کارخانه آویسا پارسه، یک ظرفیت صنعتی و تولیدی قابل در شرق کشور محسوب می شود و محصولات خلاقانه و مبتنی بر دانش آن، تحسین برانگیز است.

 

دکتر قزاقی هم در این دیدار به ارزش حضور این مجموعه صنعتی برای مردم منطقه و استان اذعان کرد و تاکید نمود؛ باید از ظرفیت کارگاه های فنی این کارخانه بهره گیری شود.