دیدار با خانواده محترم شهید محسن کمالی دوست بمناسبت هفته کار و کارگر

مدیر شرکت آویسا پارسه زابل در دیدار با خانواده شهید محسن کمالی دوست گفت: وجود‌ شما‌ و‌ خانواده شهدای بزرگوار برکت هست و این برکت ها هست که به کار و فعالیت ما کمک می کند .

 

به گزارش روابط عمومی کارخانه، بمناسبت هفته کار و کارگر مدیر شرکت آویسا پارسه زابل، فرماندار شهرستان نیمروز، معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زابل و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، در منزل شهید محسن کمالی دوست حضور و با خانواده محترمشان دیدار نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی کارخانه، مجتبی زاده میر معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زابل در این دیدار ضمن تبریک هفته کار و کارگر عنوان نمود: شهید بزرگوار محسن کمالی دوست ، در خانواده کارگری بزرگ شده است و به فیض شهادت نائل آمدند و در حال حاضر برادران این شهید والامقام در کارخانه آویسا پارسه زابل مشغول به فعالیت می باشند و به همین مناسبت جهت پاسداشت این شهید بزرگوار و هفته کار و کارگر بر خود وظیفه دانستیم جهت تجدید بیعت با آرمان های این شهید بزرگوار در روستای اسلام آباد و منزل پدر ایشان حضور داشته باشیم.

 

غلامحسین امینی راد فرماندار شهرستان نیمروز در این دیدار، شهادت شهید بزرگوار محسن کمالی دوست را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: مردم سیستان مردمی ولایت مدار هستند و این را در طول تاریخ به اثبات رسانده اند.

 

وی در ادامه هفته کار و کارگر را تبریک گفت؛ و از مدیر شرکت آویسا پارسه زابل بابت حضور فعال و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه تقدیر و تشکر نمود.

 

مدیر شرکت آویسا پارسه زابل شهادت محسن کمالی دوست از شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران را به پدر بزرگوارشان تبریک و تسیلت عرض نمود و بیان کرد: وجود‌ شما‌ و‌ خانواده شهدای بزرگوار برکت هست و این برکت ها هست که به کار و فعالیت ما کمک می کند .

 

آرضی تصریح کرد: با تلاش همکاران فعال و‌خوب با تمام مشکلات توانستیم در سال های اخیر دوام بیاوریم و امیدواریم سال های سال اینجا باشیم و با حمایت های لازم این مجموعه کارگری را سرپا نگه داشته و کمک حال اقتصاد منطقه و کشور باشیم.

 

وی در پایان یکبار دیگر شهادت شهید محسن کمالی دوست را تسلیت عرض نمود و تاکید کرد: همکاران ما در طول تعطیلات و شرایط اقلیمی منطقه در محل کار حضور دارند و با قدرت فعالیت می کنند و نگاهشان به آینده و اهداف بزرگ می باشد.