دیدار مدیر شرکت با رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان

مدیر شرکت آویسا پارسه زابل با حضور در دفتر رئیس جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان انتصاب ایشان به سمت ریاست این سازمان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کارخانه آویسا پارسه زابل، صبح امروز /دوشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱/ مهندس محسن آرضی مدیر شرکت آویسا پارسه زابل با حضور در دفتر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان انتصاب ایشان به سمت ریاست این سازمان را تبریک گفت.

محسن آرضی در این دیدار اظهار داشت: چشم امید مجموعه آویسا پارسه زابل به حمایت و پشتیبانی شما و مسئولان استان می باشد تا با این حمایت ها ثابت قدم همانند نه سال گذشته به راه خود ادامه دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: کارخانه آویسا پارسه زابل یک صنعت با تکنولوژی روز دنیاست و ما مصمم هستیم که ارتباط با مسئولان محترم استان بیشتر از گذشته باشد و با همراهی شما و سایر مدیران محترم بتوانیم ان شالله چرخ این صنعت را در استان بچرخانیم و ثبات داشته باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: وجود آویسا پارسه زابل با توجه به طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان کمک بزرگی بود و کار بسیار بزرگی در منطقه سیستان صورت گرفت.

سید محمدرضا سید حسینی تاکید نمود: این سرمایه گذاری صنعتی در منطقه سیستان، حکم جهاد دارد زیرا به میزان قابل توجهی ایجاد اشتغال نموده است. همچنین بر اساس شناخت ما، محصولات این شرکت از بالاترین سطح کیفیت برخوردار است.

وی گفت: تاکید استاندار محترم سیستان و بلوچستان و تاکید ما این است که از امکانات داخل استان برای پروژه های موجود بهره ببریم .