بازدید مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان از کارخانه آویسا پارسه زابل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان به همراه فرماندار شهرستان نیمروز و هیات همراه از کارخانه آویسا پارسه زابل بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی کارخانه آویسا پارسه زابل، مدیر شرکت آویسا پارسه زابل در این دیدار اظهار داشت: یکی از افتخارات ما، بهره گیری از متخصصان و نیروهای تلاشگر منطقه است. در حال حاضر تنها سه نفر از مجموع چند صدنفری که بطور مستقیم در این کارخانه فعالند غیر بومی می باشند.

آرضی همچنین گفت: قشر سیستانی و بلوچ بمدت ۹ سال است که همانند یک خانواده بزرگ کنار هم در این کارخانه فعالیت می کنند و آینده شرکت، متعلق به نسل بعدی آنهاست که باید با تمام توان، برای پایداری و توسعه آن بجنگند.

وی تاکید کرد: انتظار داریم بعد از چندسال شرایط سخت ، اتفاقات خوبی در سال جاری و سال های آینده رقم بخورد و به اهداف خود از جمله رشد اقتصادی و اجتماعی منطقه نزدیک تر شویم.

مدیرکل سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان در این بازدید نیز عنوان نمود: همیشه تلاش ما این بوده است که یک مجموعه بزرگ صنعتی پر افتخار در منطقه سیستان احداث گردد که خوشبختانه شما این واحد را احداث کرده اید .

حسن پور تاکید کرد: در بحث اشتغال اینکه مشاهده کردیم مردم بومی منطقه در کارخانه فعالیت دارند و تمامی کارشناسان این واحد صنعتی بومی منطقه هستند، واقعا لذت بردیم.

وی تصریح کرد: هر چه در توان سازمان صمت استان باشد به کار خواهیم گرفت تا این مجموعه صنعتی بزرگ حفظ شود و برای همراهی شما، از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد. زیرا فلسه وجودی سازمان این است.